Vogue İstanbul Fashion's Night Out İstinyepark 2011

Cuma, Eylül 16, 2011

Merhaba sevgili bloggercılar ve moda tutkunları, Dün 15 Eylül bildiğiniz üzere İstanbul Fashion's Night Out vardı. Ben ve arkadaşlarım bu sene tercihimizi etkinlik listelerini de inceleyerek İstinye Parktan yana kullandık :) Her ne kadar arkadaşım Cansu Nişantaşına gidelim diye ısrar etse de, ben HM in düzenleyeceği My Tshirt tasarım yarışmasını duyunca kesin tavrımı ortaya koydum ve soluğu istinye parkta aldık.

Hello dear bloggers and the fashionista, yesterday so 15 september was Istanbul Fashion's Night Out. Me and my friends preferred Istinye Park Shopping Mall for this year. By the way my best friend Cansu insisted to go to Nisantasi Street but i said no way we should go to IstinyePark cuz HM will prepair My Tshirt competition. Then we went there.

Cansu, ben ve arkadaşımız Gizem saat 17:00 de taksiye binip istinye parkta vardık. Güzel bir akşam yemeği yedikten sonra, mağazaları gezmeye başladık. saat daha 6 olmadığı için her yerde bir hazırlık vardı. Derken Bershka ya girdik ve ben direk Moda Kiti ni sordum. Çok nazik bir şekilde bize kitlerimizi verdiler ve oradan ayrıldık.


Cansu, me and our friend Gizem met up at 5 pm and got some yellowcab and went  to Istinye Park. We ate so nice dinner, after all we started to visited stores. Then we went to Bershka, and i asked Fashion Kit. They were so gentle and gave us some kits. then we leave there.

Derken HM e geldik. Büyük yarışma için çok heyecanlıydım. Hemen başvurdum. Bir tshirt alıyorsun ve sıran gelince istediğin gibi tasarlıyorsun onu. Benim numaram 9 du :) Tasarım masalarında ise Can Direkli, Konca hanım ve Tuğçe vardı. Ben Tuğçe ile yarıştım. Gerçekten çok heyecanlanmıştım. Tam istediğimi gibi olmasa da bu tshirtü yaptım :) ( Verilen malzemeler bayan aksesuarı ağırlıklıydı ve renk seçeneği hiç yoktu) Bakalım yarış bi hafta sürecek en çok like ı alan kazanacak 500 tl lik HM çekini. Desteğinizi bekliyorum.


And then we arrived to HM. I was so excited about big competition. I joined. It was like that. But one tshirt, wait your time then you have 15 minutes and make what evet you want. so my number was 9 :) There were 3 Desing Tables. And 3 Desing Cordinator Can Direkli, Konca and Tuğçe.  I made my tshirt with Tuğçe. I was so excited. I made my tshirt but it wasnt like what i want.. ( Cuz they just gave us woman materials. there was just two clours about pink and oragange) The competition will be finish after one week, then winner will take 500 TL gift card. Im waiting your supports :)
Tabii o sırada bir çok arkadaşımla da karşılaşma imkanı buldum: Berat, Ümit, Pınar, Belkıs, Seda, Hüdo, Tuba, Rıdvan...

Ofcourse in this thime i met up a lot of friends... Berat, Ümit, Pınar, Belkıs, Seda, Hüdo, Tuba, Rıdvan and others...
Lacosta uğradık sonra da, orada Pascal Nouma ile resim çekilirken bir yandan da Roselarımızı yudumladık.

We visited Lacoste, at there we took photo with Pascal Nouma with drinking our rose wines...
Sonra Levi's a slogan yazdım: ne mi? "Fashion Night's Out; Levi's night In :D" dedim. nasıl olmuş? derken beni içeri davet ettiler ve bir kaç fotomu çektiler.

After i wrote my slogan at Levi's wall. what did i wrote? "Fashion's Night Out; Levi's  night in :D" i said. so creative right? And then they invite me inside and took my some photos.



Sonra Mavi de bi kaç resim çekildik. Bu sabah ilk Mavi Jeans Facebook profiline koymuştu resmimizi. Tabii iyi kötü bir sürü yorumlar yapılmıiş hakkımızda ama 29 küsür de lika almışısız :) İçlerinde en komiği ise Kıvanç Tatlıtuğ ile kıyasladıkları commenttı :) ee tabii mavi hayranları Kıvancı görmeyi beklerken beni görünce şaşırdılar tabii :D


Derken çok sevdiğim Moda ikonumuz sevgili Eda Taşpınarı gördük, onunlada ufak bir sohbet ettim. Cafe de Göze ye mutlaka gelicem dedi :) Oradan sözümüzü alarak ayrılırken, Vogue un önünde resimler çekildik bolca :)
Ve gecenin sonlarında Tommy Hilfiger a girerek bir yarışmaya daha katıldım :) Kendi kombinimi yaptım. içime pek sinmesede Keith Holm çantam süperdi... Dışarda ise ayrı bir dünya vardı. Masanın olduğu alan tıkabasa doluydu.
Kırmız halılar ve spot ışıkları sanki Cannes film festivali havası yaratmıştı. Burberry den da şampanyalarımızı içtik. Son olarak adidasın Mavi koktelylerini içerek mekanı terk ettik.

 Süper bir geceydi,
Teşekkürler FNO
Teşekkürler Vouge ;)
Göze Şener

You Might Also Like

2 yorum

  1. I've been to that shopping center where HM is in Istanbul last year. I was there for the World Youth Congress and It was my firsttime in Istanbul even though my grandmother is turkish. I can speak some turkish too. Thanks for following me at http://www.thedollsfactory.com/ . Gule Gule

    YanıtlaSil
  2. Thanks for comment :) and you are always welcome :)) Nice to meet you then :))) Thanks you, Teşekkürler, Güle Güle :)

    YanıtlaSil

Blog Archive

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe

yazar cafe

Bumerang - Yazarkafe